marokko 2011 ton en john

hagel in de hitte

Het was weer warm in de ochtend. Via een lange kronkelweg de bergen in. Bij gebrek aan zwebaden werd het plaatselijk irrigatiesysteem door de jeugd als zwembad gebruikt. Niet gek met deze hitte, na prachtige rit die ons weer naar de hoge atlas bracht naar stuwmeer gereden. Er worden hier volgens de boekjes de grootste karpers ter wereld gevangen, maar wij hebben geen visser kunnen spotten, enkel een groepje jongeren dat met wat stieren probeerden te stierenvechten, hierna doorgereden naar de cascades van ouzoud. Geweldig mooi. We hebben de tocht naar beneden niet kunnen lopen wat er klonk overal gedonder in de bergen. Net op tijd hebben we kunnen schuilen voor de regen. En jawel er was ook hagel bij. Heerlijk even verkoeling. Teruggekomen in het dorp weer een storm. Meestal is dit een teken dat het weer veranderd. Hopelijk iets minder warm vpor de laatste 190 klm terug naar marrakesh. Tot sdnel allemaal en bedankt trouwe volgers. Ga thuis nog een beeldverhaal toevoegen.tot snel

Reacties

Reacties

Tante Ria.

Hoi John en Ton.
Nog 'n paar nachtjes slapen en dan zijn jullie weer in Nederland waar het beslist niet zo heet is als in Marokko.Ik heb echt mee genoten van jullie ervaringen. Voor mezelf was 't ook nieuw om mee te doen. Ik heb pas 5 maanden 'n PC en nul , nul ervaring. Jullie Mam heeft me veel geleerd en ik snap het nog ook. Ik zal 't best gaan missen,want 't eerste wat ik 's morgens deed was, eerst even kijken of er nieuws was van jullie. We wensen jullie 'n goede terugreis .
Liefs en groetjes v. oom Thijs en v. mij tante Ria.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!