marokko 2011 ton en john

beetje oververhit

Hallo allemaal, nog nooit zoveel berichten tijdens de vakantie verstuurd en dan gaat het toch mis. Maar ja wij weten inmiddels wat inshallah betekend. We hadden ook geen smsjes, volgens ton omdat de roaming uit staat omdat de baas van ton anders arm is. Natuurlijk hadden wij ff sms moeten sturen maar we bleven geloven dat ieder nieuw etmaal de problemen met internet waren verholpen. Maar goed we leven dus nog steeds en zijn momentaal Aardig verhit. Tijdens de ochtend voelden we al dat het warm zou worden. Dus airco aan. Maar ook die had moeite met de temperatuur. Onderweg borden gezien met daarop 52 graden. Dus aangekomen in het hotel meteen het zwembad in. Even leek er regen en onweer op komst maar helaas niet in benni mellah. Geen zuchtje wind. Voor het eten nog even naar uitzichtpunt gereden in de hoop een zuchtje wind op te vangen maar helaas. Om 2000 uurn en dan is het al donkern was het nog 40 graden. Kijken of we vanacht kunnen slapen. Ook de airco op de kamer heeft moeite met deze temperaturen. Voor morgen staat weer een bergroute op de planning, misschien is het hogerop iets beter. Ons nieuwe hotelletje is er weer een uit de categorie vroeger moet dit zeer modern zijn geweest. Maar verder prima op orde. En dan nog het goede nieuws uit tiel. Van harte gefeliciteerd mustapha. En is het nou een jongen of een meisje. Warme groeten uit marokko ton en john

tineke

Oh jongens, ik kijk er naar uit de verhalen live te horen en de blikken te zien die daarmee gepaard gaan. Heel herkenbaar, de opmerking " in de categorie dit moet ooit heel modern geweest zijn." Wat zullen jullie het warm hebben. Grappig de ene keer waait het te hard, de andere keer mopperen omdat het niet waait, stelletje Nederlanders. Ik zit inmiddels thuis in een lekker vestje met sokken aan en ben nog druk bezig met het organiseren van mijn foto's en filmpjes en ben met mijn hoofd nog niet helemaal geland. Misschien lezen jullie dit pas bij thuiskomst, dus welkom thuis. Mocht je dit eerder lezen, goede terugreis en niet verkouden worden in het vliegtuig.

liefs en tot gauw

Margriet

Leuk hoor, dit lijkt een vakantie met een heleboel nieuwe en andersoortige ervaringen. Ben ook benieuwd of de keuken je geinspireerd heeft. Hoop op een lekkere duivenpastilla en dan zo'n heerlijke zoete na.
Nou goede terugreis, see you!
Margriet