marokko 2011 ton en john

al hoceima 2

Jawel hoor villa daba is geweldig. Het lijkt net alsof je de elle wonen binnenloopt. Alles tot in kleinste detail over nagedacht. Met stip de mooiste riad tot nu toe. Ook de franse theatrale bernadette past geheel in dit plaatje. Na afloop vam het diner kwam ze trots vertellen dat zij verantwoordelijk was voor het toetje, een heerlijle cheesecake. /a bij iemand eten en je weet wie het is. Nou voor bernadette geldt dat ze lekker bourgondisch is. Helaas mustapha al hoceima heeft er op zijn minst een zusterstad bij. Essaouri is geweldig met mooie haven met bvisafslag. Om 1300 heerlijk 4 bordjes vis gegeten die net waren gevangen, verder is de temperatuur hier heerlijk vanwege de krachtige zeewind. "Lekker graad of 22. En daarna naar verlaten strand geweest met echte moslimhippies en een katten en hondenkolonie. We hebben voor[ morgen plekje gereserveerd om hier te eten. Kortom al hocima 2. Dit moeten ajoup en mirjam zien. Warme groet met een zuchtje wind. De extra borrel op de verjaardag smaakte goed, en ton zijn bijdrage, die is verdampt op de beurs..... Slaap lekker vanuit Een hard bedje john

Tante Ria.

Hoi John en Ton. Ik loop 'n beetje achter,maar ik heb jullie verhalen wel gelezen hoor. We hebben zo'n druk weekend gehad dat ik snel las wat je te vertellen had. Jullie komen in ieder geval niet om van de honger. Je had alleen 'n hard bed,maar dat is goed voor je rug. het zou erger zijn als je in 'n land was waar je 'n matje kreeg waar je op moest liggen. Je moet 't positief bekijken. Afgelopen Vrijdag hebben we 't heel gezellig gehad en natuurlijk hebben we 't over Marokko gehad. Jongens ik ga jullie weer groeten. Tot de volgende keer. Groetjes!