marokko 2011 ton en john

fijne verjaardag man

Morgen een nieuw verhaal maar mam ook hier is internet dus van harte en veel plezier vanuit villa daba. En mustapha wat ken je me toch goed , het was even wat minder maar nu weer aan het genieten van de kust. Het goede leven krijgt hier zeker een vervolg. Groeten john en ton

Margriet

Ik heb villa daba even opgezocht, ziet er goed uit. Hebben jullie al gezwommen? En lekker vis gegeten?
Welke kamer hebben jullie: El jadida?
En wanneer komt de eerste bijdrage van Ton? Hij zal toch niet alleen bezig zijn met de beurs? Ik vond het wel een goed advies van Paul. September is vroeg genoeg.
Ik heb het 1e weekje BJZ en DR er weer op zitten en ben nu druk bezig me in te lezen in Chiang Mai. Jaja het ziet ernaar uit dat ik in 2011 alle verjaardagen mis.
Nou onze oude dove dame is zichzelf weer aan het overmauwen dus ik ga even kijken wat ze wil.
Liefs, Margriet
en mevrouw Stoop: nog een fijne (1.5 uur) verjaardag!
en John: waar blijven de kiekjes?

Mustapha

Mama van John,

Ook ik wens u een fijne verjaardag en nog vele jaren. Mocht u nog kaartjes van Albert Heijn hebben, graag bewaren. De kinderen hebben de mappen nog niet compleet.

Nogmaals van harte gefeliciteerd.
Mustapha.

Addy Stoop (mama)

Mustapha dank voor de felicitatie. Ik heb geen plaatjes van AH maar bij een volgende actie zal ik er aan denken hoor.
Wat genieten John en Ton van Uw geboorteland. Ik weet nu wel met wie ik mail. (van de foto's van januari toen John bij U op bezoek (vakantie) is geweest). Het is nu vast en zeker een spannende tijd wanneer jullie kindje wordt geboren. (Had het wel leuk gevonden op MIJN verjaardag).

Heel veel groetjes van Addy