marokko 2011 ton en john

in marokko kan alles deel2 dadels en regen

Ons laatste ontbijt in zagore. De ober klom speciaal voor de palmboom in om een verse dadel te plukken. Het was nog steeds bewolkt en tijdens het eten begon het zowaar te regenen. Niet echt een flinke bui, maar wel enkele druppels. Niet echt verkoeling brengend maar zeker bijzonder met een temperatuur van 40 granden om 9 uur in de ochtend. De lucht zit aan de kleur te zien nog vol met dat fijne woestijnzand. De hele rit naar tarroudant dus weinig van de n atuur gezien. Pas op het einde van de dag klaart het op. Wat opvalt is dat de mensen hier weer een stuk vriendelijker zijb dan in de woestijn. Ondanks het charmeoffensief kon er maar met moeite een bonjour vanaf. Blij dus dat we hier zijn. Morgen proberen we de tin mal te Bezoeken. Moet het wel een beetje mooi weer worden want we moeten dna weer door de hoge atas. Het dieseltje doet het trouwens prima. Veel power onder de motorkap. En het nieuwe hotelletje is weer prima. Ik ga afsluiten omdat ton wat onrustig wordt van de radio. Tijdens het nieuws ging het over spanje en italie. Ik moet 0plaatsmaken voor de aex. Dat is pas rust op je vakantie. Tot snel allemaal en speciale groetjes aan oma. Ton en john

Frank en Adrienne

Oma vraagt ieder uur hoe het met jullie is en of we via een gewone mobiel kunne e-mailen, helaas oma dat kan dus niet!
Ze is naar de familie Vermaas geweest om afscheid te nemen en het was nog gezellig ook.
De groeten van Nellie de buurvrouw van jullie uit Eindhoven oma had haar gezien in de straat en met haar een praatje gemaakt.

Margriet

Klinkt allemaal goed!
Een bekend stuk tot nu toe, er komen veel herinneringen boven.

Groetjes uit Budel (of all places, gelukkig lijken cl. op vakantie), Margriet

Tante Ria

Als jullie om een flinke bui verlegen zitten moet je snel
naar nederland komen. Gisteren 28gr. en zon en wat denk je vandaag? Regen!!! Verse dadels zijn heerlijk hè?
Ik koop ze ook weleens en doe er dan roomkaas tussen.
Met de vriendelijkheid van de bevolking is het net als hier.
wanneer in 't noorden komt zijn ze veel stugger dan in
Brabant b.v. Als je dan door dorpjes komt zwaaien
ze ook. Ik denk dat het weinig verschil maakt.
Ton en John tot zover 'n berichtje uit Etten- Leur.
liefs en groetjes! tante Ria.

Paul

Hee wereldreizigers. In the middel of nowhere en toch nog de beurs willen volgen (was er niet zo'n beursgezegde: sell in May and come back in September... ==> dan heb je dus ECHT vakantie :)).
Knap dat ze daar overal internet hebben (of heb ik een wat ouderwets beeld van het land).
Jullie maken mooie avonturen mee, die de gemiddelde toerist nooit zal meemaken; leuk om zo het echte Marokko te leren kennen.
Nog veel plezier de laatste dagen.

mama

John en Ton bedankt voor de felicitatie en de foto. Hij komt heel goed over. Hier is het nu 28 graden, maar voor vanavond voorspelt men regen.

Dus het wordt geen tuinfeest.

Ome Jack

John en Ton,
Wat zullen jullie straks veel werk hebben om al die vooroordelen van Nederlanders over Marokanen te kunnen weerleggen.
Misschien een gat in de markt, een ruilbeurs van Marokanen.
Maar jullie reis wordt er door deze brave Marokanen alleen maar leuker door. Een goeie reis, veel plezier en blijf gezond.
Groetjes van ome Jack en tante Leny

Tante Ria

Hoi John! Het is vandaag 5 augustus dus ga ik jou hartelijk feliciteren met jullie Mam. Jammer dat je er niet bij kan zijn maar er zal vast vanavond over jullie mooie reis gepraat worden,dus ben je in gedachten er toch 'n beetje bij. Deze keer wordt het geen tuinfeest. Het is echt Hollands weer. Maar 't zal de pret niet drukken hoor.We wensen Ton en jou weer een fijne dag.Ook van oom Thijs. Liefs! Tante Ria.