marokko 2011 ton en john

camping versus hotel 0 - 1

wat een heerlijke kamer met tv van 1,5 bij 1 meter, je zou denken in zo n kamer krijg je een aanzoek

Laughing
..... maar nee, de komende 25 jaar zullen ze gewoon blijven latten. Maar voor nu genieten van hotel ipv de camping; En ja Mustafa, iedereen is benieuwd naar het geslacht van jullie vooral gezonde wereldburger in wording.

Hier is het al 15 graden, we moeten dus nog wat opwarmen als ik het goed begrijp

Mustapha

Dag Jongens,

Fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en dat het voorlopig best meevalt. Voor wat betreft de Rif in het algemeen en Al-Hoceima in het bijzonder zou ik best garant staan voor gastvrijheid, vriendelijke mensen en mooie natuur :-) De rest van Marokko blijft onzeker hahaha. Hoe het ook is, geef je over en geniet ervan. Onderstaand gedicht is daar toepasselijk voor:

Kom mijn lief,
wij hebben toch vandaag
Gisteren is voorbij
Morgen blijft verborgen
Kom mijn lief
Breek je hoofd niet over het leven