marokko 2011 ton en john

de bruidssuite

Na een natte rit door Belgie naar domaine Marimont gereden. Door een mooi uitgestrekt park gewandeld en niet eens hoeven schuilen in een van de drie musea. Daarna gaan inchecken in het hotel. de eerste meevaller was dat de gewone kamers niet beschikbaar waren waardoor we de suite kregen toegewezen. Met twee persoons jacouzie. Dat wordt vanavond bubbelen dus. Voor het eten nog even de stad in geweest. Wat een armoede, geen vogelaarwijken maar een grote vogelaar stad, je kunt de armoede ruiken. Begin de strijd tussen vlaanderen en wallonie bijna te snappen, maar tegelijkertijd ook jammer dat er geen solidariteit is binnen dit land. het centrum van de stad werd gedomineerd door allochtonen terwijl we ook nog in een arme buitenwijk zijn geweest, waar we slapen. Ook hier armoede en verval; midden in een middeleeuwse mars verzeild geraakt. veel folklore en muziek, maar het leefde niet; Vooral sombere gezichten. Morgen naar Marokko. we vliegen vertrekken rond drie uur; Hopen op goede vlucht na de beelden van het vliegtuigongeluk in het zuiden van marokko. Nog wat drinken en naar het HEMELbed.

tot snel Ton en John

Tante Ria

Goede morgen!
Jullie hebben wel 'n luxe nacht gehad. Het weer daar maakte niet veel verschil met Ned.dus? Maar je gaat vast de zon tegemoet.Jammer dat jullie van dat vliegtuigongeluk hoorde,maar denk daar maar niet aan.
Groetjes!!!

Margriet

Nou de regen kunnen jullie achter je laten. Ik zie dat het in het weekend 42 gr. wordt in het zuidoosten met 5% kans op neerslag.

Vlieg voorzichtig!

Tineke

Ha de heren in een bruidssuite, dat is het nadeel van alleen reizen dan beland je eerder in een personeelskamer die over is in de kelder :) Enne, statistisch gezien is de kans dat jullie vliegtuig naar beneden komt nu wel veel kleiner dus no worries. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen als jullie straks in Marokko zijn. Ik zit nu in een koeler gedeelte in Vietnam en ga morgen achter op de motor rondtoeren door dit gebied. Wat kan het leven toch leuk en spannend zijn... liefs