marokko 2011 ton en john

de bruidssuite

Na een natte rit door Belgie naar domaine Marimont gereden. Door een mooi uitgestrekt park gewandeld en niet eens hoeven schuilen in een van de drie musea. Daarna gaan inchecken in het hotel. de eerste meevaller was dat de gewone kamers niet beschikbaar waren waardoor we de suite kregen toegewezen. Met twee persoons jacouzie. Dat wordt vanavond bubbelen dus. Voor het eten nog even de stad in geweest. Wat een armoede, geen vogelaarwijken maar een grote vogelaar stad, je kunt de armoede ruiken. Begin de strijd tussen vlaanderen en wallonie bijna te snappen, maar tegelijkertijd ook jammer dat er geen solidariteit is binnen dit land. het centrum van de stad werd gedomineerd door allochtonen terwijl we ook nog in een arme buitenwijk zijn geweest, waar we slapen. Ook hier armoede en verval; midden in een middeleeuwse mars verzeild geraakt. veel folklore en muziek, maar het leefde niet; Vooral sombere gezichten. Morgen naar Marokko. we vliegen vertrekken rond drie uur; Hopen op goede vlucht na de beelden van het vliegtuigongeluk in het zuiden van marokko. Nog wat drinken en naar het HEMELbed.