marokko 2011 ton en john

Bijna zover!!!

De laatste voorbereidingen zijn getroffen, van Mustapha de formulieren gekregen die je vooraf kunt invullen waardoor je veel kostbare tijd kunt winnen. Niet dat je dan eerder in Marokko bent maar je vergroot je kansen op wat meer beenruimte. Dat voelt veel aangenamer als je wat schrik hebt in een vliegtuig is mijn laatste ervaring. Dus dank Mustapha. Ton heeft steeds meer moeite om te vertrekken. Naast het mogelijke bedrog in Marokko door de plaatstelijke bevolking is er thuis de zorg voor 3 nieuwkomers bijgekomen. Twee jonge merels die op het randje van uitvliegen staan en een geweldige egel die iedere dag zijn buikje rond eet van het voer wat Ton op een schaaltje klaarzet. Op zich geen probleem tot zover, maar de plaatselijke poes heeft het op alledrie voorzien. Eens kijken welke innovatieve oplossingen er nog zullen worden uitgezet voor we gaan. Dinsdag vertrekken we dus naar Charleroi. Daar dagje de buurt verkennen en dan slapen bij van de Valk. en dan op naar Marrakesh.

Reacties

Reacties

Tante Ria

Hallo jongens! Het gaat nu echt spannend worden hè? Ik
lees, dat Ton wat moeite heeft om de beestjes in de steek
te laten omdat 'n kat er op zit te loeren. De natuur kan wreed zijn. Fijn dat Mustapha jullie wat helpt en wat wegwijsmaakt. Wees voorzichtig hè! Gr..Tante Ria.

Tineke

Hey wat leuk, jullie ook aan het reisbloggen. Het valt niet altijd mee onderweg om er de tijd, de plek en de middelen voor te vinden om het allemaal bij te houden maar ik ga zeker mijn best doen die van jullie te volgen tijdens mijn eigen reis. Geniet ervan en onthoud vooral de positieve zaken. Veel plezier

Tante Ria.

Nog een nachtje slapen en dan gaat jullie avontuur
beginnen. We wensen jullie een fijne vakantie!!!
Ik ga met jullie mee genieten. Heel veel Groetjes van Oom Thijs en van mij ...Tante Ria.

Mustapha

Ha Mannen,

Ieder zijn vorm van spanning en stress. Ton ziet op tegen zijn eerste wereldreis en wij (mijn vrouw en ik) zitten in spanning te wachten op het teken van ons derde kind, dat geboren gaat worden. Via John, denk ik Ton redelijk te kennen. Hij gebruikt dierenliefde, als excuus om zijn onzekerheid en de spanning die erbij komt kijken, te verbloemen. Volgens mij heeft Ton nog nooit op de partij van de dieren gestemd. Ton, ik begrijp je spanning best wel. Als we John mogen geloven, dan is "OVERGAVE" het enige antwoord op spannende situaties. Laat het gebeuren en geniet ervan.

Jongens, denk aan een thermoskan voor de koffie en geniet van een onvergetelijke vakantie.

Groet,
Mustapha.

papa

test

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!