marokko 2011 ton en john

Tsja ieder zijn eigen voorbereiding,

De afgelopen week heerlijk in de vakantiestemming gekomen door de vakantieverhalen op de log van Tineke. Prachtige verhalen, en ja ook ik zal iets moeten gaan doen met sociale media. Als docent kun je niet achterblijven. Deze reislog is een eerste poging om bij de tijd te blijven. Of het gaat lukken, Ik weet het niet. We hebben geen labtop mee zijn dus afhankelijk van het hotel of internetcafe´s. Denk dat vooral pap en man het geweldig vinden als het experiment slaagt.

De eerste voorbereidingen zitten erop, alle hotels geboekt, zonnebrand factor enorm, pillen tegen diarree, en spul om de muggen op afstand te houden. De boekjes over de bezienswaardigheden doorgenomen en voorlopig reisschema gemaakt. Ik heb er zin in. Ook Ton is er helemaal klaar voor. Hij las in de boekjes dat restaurants twee verschillende prijslijsten hanteren. Een voor de toeristen en een voor de eigen bewoners. Hij baalt er nu al van om opgelicht te worden, wat daar istie zeker van. Opgelicht zullen we worden!!! Ik heb dezelfde boekjes gelezen maar lees vooral dat de mensen gastvrij en vriendelijk zijn, Wel oppassen voor zakkenrollers op drukke pleinen, maar die zie je ook in Parijs. We zullen zien.